Здравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със серво
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от danko123 Покажи съобщениеЗдравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
Ако пропада е помпата!
ако не пропада е мембраната (по лесно е 2-ра ръка)
другото което ми идва на ум е да огледаш вакумния мачкуч за сгъвания дупки или изваждане...
-
Първоначално публикувано от danko123 Покажи съобщениене не,непропада.Втвърдява се като при неработеща кола
Запали колата и го полей с вода да видиш губи ли налягане от някъде.
Аз залагам на това да е или сцепен някъде или да е изваден или от към мотора или от към сервото!
Comment
-
незнам братче,обясни ми на едно лично къде е този маркуч и как да го проверя.като го поливам с водакво и къде да гледам.аджамия съм.и още нещо ми направи впечетление:спирачната помпа ,както си стърчи ,нали в/у нея си е казанчето с спирачна течност,а от двете страни има изводи където влизат тръбите на АБСа,та,само от дясната страна влизат тръбите на АБСа а от ляво няма.Ляво и дясно -като си с/У нея,да не ви объркам.Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!
Comment
-
Ами сервото за да работи, бива захранено със налягане посредством маркуч идващ най общо от двидателя!
Не намерих подобна снимка за да ти го покажа нагледно пък и вече нямам 145 на гтв незнам дали е на същото място.
Помпата на спирачката е закрепена в/у едно нещо подобно на ''тенджера'' обърната към купето, та във въпросната тенджера трябва да влиза маркуча който трябва да прегледаш.
Comment
-
само че не е налягане, а вакум. маркуча на сервото отива на колектора на левия вътрешен цилиндър. има и един клапан на сервото. ако маркуча е сцепен или мембраната на сервото е скъсана ще имаш сериозен проблем с оборотите на празен ход.точка
Comment
-
ами намираш го тоя маркуч, откачаш го и гледаш дали не е сцепен някъде. после го запушваш от едната страна с дръжката на някоя отверка така че двигателя да не може да смуче въздух от там. палиш и ако оборотите са нормални и не се клатят - проблема ти е в сервото.точка
Comment
-
Що си играете!?
Проблема е азбучен.
Клапана вътре в сервото е умрял, както и мембраната в последствие.
За тия резервни чаркове няма, следователно- НОВ втора употребаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
ох тази седмица да не е седмицата на сервотата..
идвам си след празниците и отивам на ГТП и ми рпобват спирачките..оппа.. при задните спирачки след като натисна до долу педала ми отритва крака малко и се връща..оказва се задна дясна не държи.. оставих да го разглобят барабана отзад и да кажат -> помпа+накладки там ..а педала се връщал заради сервото!
Обаче по моргите казали, че трябва да се ходи с колата или с апарата зад а се гледа да е същият
Сега ще ми оправят накладките и помпата, но сервото трява да си намеря и да го орпавя!
Дайте идея от къде да го търся? Дали може да е от маркуча само или 100% е от апарата? Горе долу коко струват тия сервота..нямам си идея от как я имам 1 ремонт не ми се е налагло да и правя само обслужване (и стъпковият за празен ход в още при покупката)..а иначе си я гледам, водя я на диагностики и т.н. ама от 6 месеца не съм и ето, че сега имам проблем!
Comment
-
може да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.
ПП
ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.Last edited by kolev; d.m.y г., 17:49.точка
Comment
Comment