Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със серво

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със серво

    Здравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
    Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

  • #2
    Първоначално публикувано от danko123 Покажи съобщение
    Здравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
    Пропада ли педала при спиране?
    Ако пропада е помпата!
    ако не пропада е мембраната (по лесно е 2-ра ръка)
    другото което ми идва на ум е да огледаш вакумния мачкуч за сгъвания дупки или изваждане...

    Comment


    • #3
      не не,непропада.Втвърдява се като при неработеща кола
      Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от danko123 Покажи съобщение
        не не,непропада.Втвърдява се като при неработеща кола
        Maркуча за налягането прегледа ли го?
        Запали колата и го полей с вода да видиш губи ли налягане от някъде.
        Аз залагам на това да е или сцепен някъде или да е изваден или от към мотора или от към сервото!

        Comment


        • #5
          незнам братче,обясни ми на едно лично къде е този маркуч и как да го проверя.като го поливам с водакво и къде да гледам.аджамия съм.и още нещо ми направи впечетление:спирачната помпа ,както си стърчи ,нали в/у нея си е казанчето с спирачна течност,а от двете страни има изводи където влизат тръбите на АБСа,та,само от дясната страна влизат тръбите на АБСа а от ляво няма.Ляво и дясно -като си с/У нея,да не ви объркам.
          Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

          Comment


          • #6
            Ами сервото за да работи, бива захранено със налягане посредством маркуч идващ най общо от двидателя!
            Не намерих подобна снимка за да ти го покажа нагледно пък и вече нямам 145 на гтв незнам дали е на същото място.
            Помпата на спирачката е закрепена в/у едно нещо подобно на ''тенджера'' обърната към купето, та във въпросната тенджера трябва да влиза маркуча който трябва да прегледаш.

            Comment


            • #7
              само че не е налягане, а вакум. маркуча на сервото отива на колектора на левия вътрешен цилиндър. има и един клапан на сервото. ако маркуча е сцепен или мембраната на сервото е скъсана ще имаш сериозен проблем с оборотите на празен ход.
              точка

              Comment


              • #8
                еми ,бая си играят на празен ход.и на гас и на бензин вече.
                Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

                Comment


                • #9
                  ами намираш го тоя маркуч, откачаш го и гледаш дали не е сцепен някъде. после го запушваш от едната страна с дръжката на някоя отверка така че двигателя да не може да смуче въздух от там. палиш и ако оборотите са нормални и не се клатят - проблема ти е в сервото.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    даааа!В събота доктора ще я прегледа и ще видим как ще я лекуваме.
                    Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

                    Comment


                    • #11
                      Развитие?

                      Comment


                      • #12
                        за сега няма,сряда ще дойде сервото ,щото трябва друго и ще ходя да го сложат.ще пиша след това кво е,що е.
                        Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

                        Comment


                        • #13
                          Що си играете!?
                          Проблема е азбучен.
                          Клапана вътре в сервото е умрял, както и мембраната в последствие.
                          За тия резервни чаркове няма, следователно- НОВ втора употреба
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            ох тази седмица да не е седмицата на сервотата..
                            идвам си след празниците и отивам на ГТП и ми рпобват спирачките..оппа.. при задните спирачки след като натисна до долу педала ми отритва крака малко и се връща..оказва се задна дясна не държи.. оставих да го разглобят барабана отзад и да кажат -> помпа+накладки там ..а педала се връщал заради сервото!
                            Обаче по моргите казали, че трябва да се ходи с колата или с апарата зад а се гледа да е същият
                            Сега ще ми оправят накладките и помпата, но сервото трява да си намеря и да го орпавя!
                            Дайте идея от къде да го търся? Дали може да е от маркуча само или 100% е от апарата? Горе долу коко струват тия сервота..нямам си идея от как я имам 1 ремонт не ми се е налагло да и правя само обслужване (и стъпковият за празен ход в още при покупката)..а иначе си я гледам, водя я на диагностики и т.н. ама от 6 месеца не съм и ето, че сега имам проблем!


                            Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

                            Comment


                            • #15
                              може да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.

                              ПП
                              ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.
                              Last edited by kolev; d.m.y г., 17:49.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X